1402-09-11 07:40
429
0
87704
معاون تبلیغات اسلامی گلستان در حاشیه تشییع «شهید تولی»:

مقاومت جواب شیاطین را کوبنده می‌دهد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه شهید تولی و شهدای مدافع حرم اسوه‌های مقاومت هستند، گفت: مقاومت جواب شیاطین را کوبنده می‌دهد.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: شهدای مظلوم و با غیرت مدافع حرم نشان دادند آنچه برای آنان اهمیت دارد، حفظ اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از امام جامعه است که به عنوان یک تکلیف همگانی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند برابر فرمایشات مقام عظمای ولایت، هم اکنون باید در مرزهای ایران اسلامی با شیطان اعظم و  مزدوران آمریکایی باید مبارزه می‌کردیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اگر امروز رژیم صهیونیستی ضربات سهمگین و بی‌ترمیمی خورده و در سراشیبی سقوط و نابودی قرار گرفته است به خاطر مجاهدت‌های جبهه مقاومت، شهدای مدافع حرم بویژه حاج قاسم سلیمانی و شهدایی چون شهید تولی است.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با شهادت خود، پیامی به دشمنان قسم خورده انقلاب و مستکبران و شیاطین عالم دادند چنانچه هرگاه بخواهند، تهدیدی را بر علیه کشوری مسلمان عملی کنند، با جوابی کوبنده از سوی جبهه مقاومت مواجه خواهند شد.

دیلمی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم، اسوه‌های مقاومت و الگوهای ماندگار  لحظه شناسی و ولایت پذیری هستند.

وی بیان کرد: زیست شهدایی شهید تولی بیانگر اوج اخلاص و مسئولیت پذیری او در تبعیت از فرامین امام جامعه دارد .

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: دشمنان اسلام بدانند شهادت اوج عزت و افتخار و آرزوی ماست ما تا حذف نظام سلطه لحظه‌ای از مبارزه دست بر نخواهیم داشت.

دیلمی تصریح کرد: شهید تولی و شهدای مدافع حرم استان، مایه مباهات و فخر مردم انقلابی استان هستند، امروز نشر سیره زندگی رفتاری، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی شهدا  به نسل جوان یک تکلیف همگانی است.

وی در پایان از همه مردم شهید پرور استان جهت شرکت فاخر و باشکوه در مراسمات استقبال و وداع با شهید والا مقام، شهید تولی در گرگان و گنبد و سایر شهرهای استان بر اساس برنامه های اعلام شده به همراه خانواده دعوت کرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.